SVAŠTARA
NEZAPOSLENI
Uvod
  • Zahvaljujem na posjeti , ujedno želim da ostavite komentar, neće biti cenzuriran ili obrisan ma kakav on bio. Hvala na strpljenju.
Blog - prosinac 2009
četvrtak, prosinac 31, 2009
Ni budućnost neće biti kakva je nekad bila.

Svim posjetiteljima  od srca želim veselu i uspješnu  NOVU  2010. godinu.


LUN1 @ 18:34 |Komentiraj | Komentari: 10 | Prikaži komentare
srijeda, prosinac 30, 2009
Danas sam postao  dida! Moja kćerka rodila je prekrasnu djevojčicu!!!! 
Svi smo radosni, veseli...i ponosni . 
Biti dida , velika je sreća!! Živjeli!!!!
LUN1 @ 21:20 |Komentiraj | Komentari: 14 | Prikaži komentare
utorak, prosinac 29, 2009
Svaka čast  Index portalu, drago mi je da se odredio  prema Bandiću. Svakako podržavam vlasnika i slažem se sa svakom izgovorenom riječju , gospodina Matije Babića..



Index je itekako pristran, i time se ponosimo. Index je na strani pravde, poštenja i civiliziranosti, a protiv nepoštenja i čobanluka.

Index je, i time se ponosimo, protiv Milana Bandića.

Matija Babić

http://www.index.hr/vijesti/clanak/bandic-od-indexa-trazi-ispriku/467452.aspx


LUN1 @ 11:12 |Komentiraj | Komentari: 9 | Prikaži komentare
ponedjeljak, prosinac 28, 2009
Prođoše izbori. Zaista čudno da je tako mali broj  birača izašao na izbore. Bilo bi dobro  ispitati tko nije bio na izborima. Istina ima puno ljudi koji su bez posla , penzionera koji imaju male mirovine, radnika koji rade a ne dobivaju plaće.. Je li ta navedena skupina ljudi  apstinirala izbore..ili su to neki drugi.
Zadaovoljan sam da je  moj favorit Ivo Josipović dobio najviše glasova. a još više me veseli da je onaj kvazi povjesničar  JURČEVIĆ dobio  tako malo glasova...Ja uvjek tvrdim da je većina građana RH  na pravoj strani za pravdu i poštenje...
LUN1 @ 15:53 |Komentiraj | Komentari: 12 | Prikaži komentare
nedjelja, prosinac 27, 2009
Još nije kasno da izađete na izbore!!!

SVI NA IZBORE!!!!!!!
LUN1 @ 16:55 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
subota, prosinac 26, 2009
Vratijo sam se iz metropole. Ipak je ljepše  ovdje ..nekako mirnije  a ipak veselije. Ovdje je veselje drugačije , prisnije i nekako prirodno.
Nadam se da nije kasno zaželiti svima onima koji slave:
Sretan Božić!


LUN1 @ 20:22 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
četvrtak, prosinac 24, 2009
Danas sam skoknuo u metropolu. Ajme ljudi što je gužva. Zakrčene ulice autima , pješacima ... svi nekud jure kao da je sutra smak svita. ja san pobiga iz te gužve u moju lipu dalmaciju. skroz sam se odvikao od gužve ...a meni nije dao vrag mira pa sam se uputio u metropolu  u tu gužvetinu.  U Subotu se odmah vraćam ...zdravi bili!!!!
LUN1 @ 13:41 |Komentiraj | Komentari: 7 | Prikaži komentare
srijeda, prosinac 23, 2009
 Još nemogu doći sebi nakon odgledane emisije na dalokovidnici koju je vodila bolesna Hlo . Zaista su kanditati pokazali tko su  i što su...E narode imamo i što birati..Najviše mi se svidjela poruka : lzađite na izbore !

    Zaista i ja mislim da je pred nama veliki zadatak izabrati pravog.  Da bi zaista izabrali pravog i pravednog PREDSJEDNIKA treba izaći na izbore bar 80% birača, u protivnom pobjeđuje kandidat manjine. 
      Zato  i ja ponavljam:
   SVI NA IZBORE !!!
LUN1 @ 00:54 |Komentiraj | Komentari: 9 | Prikaži komentare
utorak, prosinac 22, 2009
Hvala na glasovima!!!!
LUN1
LUN1 @ 11:05 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
ponedjeljak, prosinac 21, 2009
Evo me opet  u  utrci za blog dana, nije loše ...baš me zanima  tko će na kraju osvojiti iliti dobiti najviše glasova....U svakom slučaju i ovo je već nešto biti uvršten  u vrstu za  natjecanje . Pa dobro ljudi  glasujte i uživajte u isčekivanju pobjednika......
LUN1 @ 14:20 |Komentiraj | Komentari: 27 | Prikaži komentare
nedjelja, prosinac 20, 2009
Boga su izmislili ljudi i stvorili  globalnu kompaniju koja prodajom iluzija o Bogu dobro zarađuje.Katolička crkva u mojem rodnom mjestu ima najbolju zamlju i maslinike koje je raznim smicalicama uzela  mještanima! To je pravo lice K.C. a i ostalih vjerskih zajednica...

 Podržavam sve napisano u ovom tekstu kojeg prenosim sa T-portala:

BOŽIĆNA POSLANICA

Križ kao logotip tvrtke

Datum objave:
20.12.2009 07:00
Autor: Leo Nikolić
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Ovih dana je nadbiskup zagrebački, kardinal Josip Bozanić javnosti odaslao božićnu poruku u kojoj je, osim liturgijskog sadržaja, ponajviše zastupljena politička i sociološka analiza društva u cjelini s naglaskom na kritici svega postojećeg. O kardinalovoj poslanici bi se moglo polemizirati i kontrirati joj na više razina, ali u politički nedovoljno prosvijećenom društvu punom ideoloških predrasuda to bi bilo kontraproduktivno
Kritika koju je, primjerice, uputio medijima, da pojačavaju znatiželju do granice neukusa i na tome parazitiraju razarajući kršćanske vrednote, zapravo nije ništa novo i slične poruke su već dolazile s Kaptola. Ni optužbe medija za sve loše u hrvatskom društvu nisu ništa neobično ni novo. Posljednjih mjeseci je ionako bila cijela serija sličnih napada i optužbi u rasponu od državnog odvjetnika Mladena Bajića do estradnih zvjezdica.

Ipak, kritika iz Katoličke crkve izaziva posebnu pozornost. Da ne bude nikakve zabune ili ideoloških podvala, stvar treba svesti na bitno. A bitna je činjenica da je Crkva isto medij i tvrtka. Crkva u Hrvatskoj je vjerojatno vlasnik najveće kvadrature nekretnina, najstarija tvrtka i financijski moćna institucija koja usto prima veliku dotaciju iz državnog proračuna.

Kritikom medija Crkva zapravo kritizira konkurenciju na tržištu. Crkva je najstariji medij u zemlji koji svake nedjelje ima tisuće konzumenata kojima prenosi svoje poruke i svjetonazor. Brojnost i vjernost te publike određuje i tržišnu poziciju Crkve, a u Hrvatskoj je ta institucija vjerojatno najjači medij kojem se ulaguju svi političari, stranke i centri moći.

Zašto Crkva napada tržišnu konkurenciju?


To samo po sebi i ne bi bio neki problem u situaciji da su, primjerice, Crkva kao medij i neke dnevne novine, tjednik ili internetski portal ravnopravni na tržištu. Svatko se bori za svoju poziciju i publiku kako zna i može. No problem je u tome što nisu ravnopravni. Crkvu obilato financira državni proračun, a taj državni proračun se opet puni sredstvima koja uplaćuju, između ostalih, i mediji koji su konkurencija Katoličkoj crkvi.

Postavlja se pitanje zašto Crkva, mada je najmoćniji medij i jedna od jačih tvrtki u državi, ima potrebu napadati konkurenciju na tržištu. Dovoljno je navesti samo neke od mnogobrojnih afera i skandala o kojima je bilo riječi u hrvatskim medijima u posljednjih desetak dana, a tiču se baš Katoličke crkve.

Prije nekoliko dana je, recimo, u jednim dnevnim novinama objavljena priča o Hrvatskom katoličkom sveučilištu u bivšoj vojarni u Ilici, a koje nakon utrošenih sto milijuna kuna nije u funkciji. Sveučilište je blagoslovio Državni tajnik Vatikana Tarcisio Bertone.

Gradnja bez uporabnih dozvola

Sličan slučaj je i s Bogoslovnim fakultetom u Splitu, u Zrinsko-Frankopanskoj ulici, u opremu kojeg je također utrošen veliki novac, da bi danas tu ustanovu pohađalo tek nekoliko desetaka studenata. Ovih dana smo iz medija doznali i da Crkva u Zagrebu već godinama duguje 6,5 milijuna kuna za komunalije, što su oni demantirali, ali su gradske vlasti potvrdile to dugovanje.

Prije nekoliko dana u Splitu, na predjelu Visoka, otvorena je nova crkva na zemljištu vlasnika kojem je na sudu potvrđeno vlasništvo, ali se Nadbiskupija splitsko-makarska oglušila na tu odluku i svojevoljno otvorila crkvu, naravno bez uporabne dozvole. Daljnje nabrajanje delikata i primjera lošeg poslovanja te tvrtke bi moglo izgledati tendenciozno i usmjereno protiv slobode Crkve, što definitivno ovaj tekst nije.

Samo se radi o pravu i pravilima tržišnog poslovanja na otvorenom tržištu financija, nekretnina, ali i svjetonazora i ideja. U tome jest i bit liberalnog kapitalizma za koji se i Katolička crkva nekoliko desetljeća borila svim sredstvima.

Propagandni program za sponzore i mecene


Isti princip se može primijeniti i na polemiku o križu u javnim ustanovama, ako ga se ne gleda kao vjerski simbol ili simbol Kristove muke, nego kao na logotip tvrtke. Zašto u Saboru ili nekoj drugoj državnoj ustanovi ne bi visio logotip neke druge tvrtke? Koliko god zvučalo bogohulno, na marketinškom tržištu takve stvari su poslovne činjenice i tu nema mjesta za patetiku, tradiciju i emocije. Zato i Bozanićeva žalopojka zbog protjerivanja logotipa njegove tvrtke iz državnih ustanova u najmanju ruku nije korektna. Pa već uzimaju novce od tih ustanova i još bi htjeli besplatnu reklamu!

I tu je bit svega: kao i u ostalim tiskanim i elektroničkim medijima, tako i u Crkvi kao mediju, sve je u marketingu i plaćenom oglasnom prostoru. Hrvatska katolička crkva dobro i predobro odradi posao za koji je plaćena iz državnog proračuna koji punimo mi, građani Republike Hrvatske. Bozanić i društvo dobro znaju kome mogu zahvaliti za obilate donacije i svake nedjelje i blagdana na misama i euharistijskim slavljima se sa oltara emitira propagandni program za njihove sponzore i mecene.

Problem koji kardinal dobro registrira je činjenica da to neće još dugo trajati i treba pripremati teren za nove sponzore. Tvrtka ima dvije tisuće godina iskustva u plivanju kroz sve moguće promjene i oluje i ova predstojeća bura u koju Hrvatska uplovljava u 2010. godini je za njih tek rutinsko prestrojavanje. Kako je Burt Lancaster u Viscontijevom filmu 'Gepard' rekao: 'Sve treba promijeniti da bi sve ostalo isto.'

LUN1 @ 11:21 |Komentiraj | Komentari: 21 | Prikaži komentare
utorak, prosinac 15, 2009
      27.12. 1911. - 06.12. 2009.
Neka ti je vječna slava dragi oče!!!


LUN1 @ 17:55 |Komentiraj | Komentari: 12 | Prikaži komentare
subota, prosinac 5, 2009
smak svita !!!!!!!!!  ???????????
LUN1 @ 17:30 |Komentiraj | Komentari: 12 | Prikaži komentare
utorak, prosinac 1, 2009

Ivo Josipović

 

LUN1 @ 17:11 |Komentiraj | Komentari: 14 | Prikaži komentare
POSEBNI LINKOVI
Nema zapisa.